Değişen Tüketici Çerçevesinde Marka Değeri Yapılanması
“Değişen Tüketici Çerçevesinde Marka Değeri Yapılanması” konulu webinar ile EGİAD’ın konuğu Dr. Zeynep Lembet oldu. Açılış konuşmasını yapan EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Aslan, koronavirüsün, pek çok coğrafyada birden küresel tedarik zincirlerinde yıkıcı etkiler yarattığını belirterek, bunun da çoğu endüstride şirketlerin tüm tedarik zincirini yeniden aktive etmeleri gerekeceği anlamına geldiğine dikkat çekti. Aslan, “Zincirin en zayıf halkası, başarının da belirleyicisi olacak, aksi takdirde şirketlerin yeni işe alımlar yapmak, eğitim vermek ve eski iş gücü verimliliğini sağlamak gibi bir sürece girmeleri gerekecek. Dolayısıyla şirketler, tüm iş sistemlerini yeniden değerlendirmeli ve işe yeniden başlama sürecini belirli bir hız ve ölçekte gerçekleştirerek efektif bir üretime geçmek üzere aksiyonlarını planlamalılar” dedi. Günümüz şartlarında online dünyada temassız ticaretin tüketici davranışlarını tamamen değiştirecek şekilde geliştirilebileceğinin belirtildiği seminerde, Pazarlama Stratejileri ve Marka Yönetim Danışmanı, Eğitmen Dr. Zeynep Lembet ise markalaşarak farklılaşmanın önemli olduğu ancak yeni dünya düzeninde tüketicinin yeni ihtiyaçlarına da cevap verilmesi gerektiğini ifade etti. Lembet, şirketlerin ve markaların bu süreçten en az hasar ile nasıl çıkabileceklerine dair ipuçlarını aktardı.