Uluslararası Markalara Güncel Yaklaşımlar Semineri

“Uluslararası Markalara Güncel Yaklaşımlar” başlıklı seminer, Marka Yönetimi, Stil ve İmaj Danışmanı Serra Özsoy Karagülle’nin katılımıyla EGİAD Dernek Merkezi’nde düzenlendi.

EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı M. Kaan Özhelvacı’nın açılış konuşmasıyla başlayan etkinlikte; marka ve marka değeri kavramlarından marka kimliğine, marka tüketiminin geleceğinden yeni medya ve dijital pazarlama kanallarına kadar günümüzün dinamik marka dünyası, tüm yönleriyle ele alındı.

Özhelvacı konuşmasında, günümüzde markalaşmanın yalnızca bir logoya, bir isim ya da ürüne indirgenemeyecek kadar çok boyutlu bir kavram haline geldiğini vurgularken, “Marka; bir değerler bütünü, bir iletişim dili, bir deneyim alanı ve aynı zamanda uzun vadeli büyümenin, rekabet gücünün ve sürdürülebilir başarının temel taşıdır. Geleceğin iş dünyasında fark yaratacak olanlar yalnızca kaliteli ürün veya hizmet sunanlar değil, aynı zamanda hikâyesini güçlü bir şekilde anlatabilen, doğru konumlanan ve duygusal bağ kurabilen markaların sahipleridir.” dedi.

Seminer, Serra Özsoy Karagülle’nin sunumu ve genç iş insanlarının konuyla ilgili sorularını cevaplamasıyla tamamlandı. Seminer sonunda ise, EGİAD Sakız Ağacı Korusu Projesi kapsamında Sayın Karagülle adına bağışlanan sakız fidanı sertifikası kendisine sunuldu.