Ege Bölgesinin, İzmir’in İlk ve Tek Markalaşma Günü EGİAD Brand Day Gerçekleşti
Ege Bölgesi ve İzmir’in ilk ve tek Markalaşma Günü olan EGİAD Brand Day, EGİAD Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Merkezi’nde (ESKEM) gerçekleşti.
Ülkemizin önde gelen markalarının başarı hikayelerinin katılımcılara aktarıldığı etkinlikte, yeni fikirler ve markalaşmayla işletmelerini geliştirmek isteyen iş insanlarına ilham verecek çok sayıda konuşmacı yer aldı.
Göztepe Spor Onursal Başkanı, Göztepe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi ve Sepil Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Sepil’in “Sporda Marka” başlığında, Oyuncu ve Yazar Ercan Kesal’ın ise “Sanatta Marka” konusunda ana konuşmacı olarak yer aldığı etkinlikte, spor, ihracat, perakende, gastronomi, dijitalleşme, sanayi, girişimcilik, zincir markalar ve sanat başlıklarında zengin içerikli oturumlar yer aldı.
Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Alp Avni Yelkenbiçer, markalaşmanın işletmeler için bir tercih değil, zorunluluk olduğunun altını çizerken, markalaşma için yapılacak yatırımların uzun vadede işletmelere geri dönecek en önemli kazanç olduğunu belirtti.
Yelkenbiçer, kurumsal yapısı, “Çağdaş Sivil Toplum Kuruluşu” anlayışı, seçkin üye portföyü, diğer kurum ve kuruluşlarla güçlü işbirliği, ciddiyetle gerçekleştirdiği yayın ve raporları, kamuoyunda kuruluşundan bu yana oluşturduğu saygın imajı ve tanınırlık oranı ile EGİAD’ın da bir iş dünyası sivil toplum kuruluşu olarak marka haline geldiğini belirtti.
Yelkenbiçer, genç iş insanlarını ve kurumları EGİAD’a üye olmaya ve EGİAD markasının bir parçası olarak yeni projelerle ülkemizin sosyo-ekonomik kalkınmasına katkı sağlamaya davet etti.